HnS (Hide N Seek) v4.51

Предишната тема Следващата тема Go down

HnS (Hide N Seek) v4.51

Писане by ThuG LiFe on Пон Май 30, 2011 8:30 am

Изтегли файл:

Описание: Терористите (криещите се) имат определено време, за да
се скрият от СТ (жумящите), докато те не могат да се движат. След като
изтече това време, терористите, които имат само гранати, трябва да
избягат от СТ, които имат нож и трябва да ги заколят. Когато всички
терористи са мъртви или CT са изгубили няколко рунда подред, отборите
автоматично ще се сменят. Плъгина поддържа Death match режим, в който
няма рундове. Тогава, когато Т умре, той се ражда като СТ, а когато СТ
умре се преражда отново като СТ. Когато СТ убие Т, той минава Т. А
когато Т се самоубие автоматично произволен СТ става Т.


Версия: 4.51


CVAR команди (въвеждат се на нов ред в server.cfg или amxx.cfg):

hns_enable 1/0
- Включва или изключва плъгина (default: 1)

hns_votegametype 1/0
- Ако е включено, ще се появи гласуване за режим на игра в началото на
всяка карта (deathmatch или нормален режим). Изключете го, за да имате
само нормален режим или deathmatch mode. (default: 1)

hns_halfwayvote 1/0
- Ако е включено и deathmatch-а е включен, ще се появи наново гласуване за режим на игра. (default: 1)

hns_deathmatch 1/0
- Включва или изключва deathmatch режима. (default: 0).

hns_gamename gamename
- Наглася gamename.

hns_timer 0-∞
- Колко да бъде жуменето/криенето в секунди. (default: 10)

hns_fadecolor red green blue alpha
- Нагласява цвета на fadecolor, alpha е за прозрачен (default: 0 0 0 255)

hns_switch 0-∞
- Колко рунда трябва да загубят СТ, за да се сменят отборите. (default: 5, за да се изключи: 0)

hns_slash 0-∞
- Колко рунда трябва да загубят СТ, за да ползват nub slash. (default: 3, за да се изключи: 0)

hns_flashbangs 0-3
- Колко на брой флашки да получават терористите.

hns_hegrenade 0-3
- 0: Изключено, 1: Криещите се взимат HE-Граната, 2: Жумящите взимат НЕ-Граната, 3: Всички взимат НЕ-Граната (default: 0)

hns_smokegrenade 0-3
- 0: Изключено, 1: Криещите се взимат димка, 2: Жумящите взимат димка, 3: Всички взимат димка (default: 1)

hns_nadesbeginning 1/0
- Дали терористите да взимат гранатите, когато се преродят или след като изтече времето за криене (default: 0)

hns_sound 1/0
- Включва или изключва звукът при броене на времето за криене/жумене. (default: 1)

hns_semiclip 1/0
- Включва или изключва team semiclip (минаването през съотборници). (default: 1)

hns_pickup 1/0
- Включва или изключва блокировката на взимането на оръжия след като някой умре. (default: 1)

hns_fakeknife 0/1/2
- Включва или изключва ножът на Т, за да се избегне speed bug. 0: изключено, 1: невидим нож, 2: видим нож (default: 1)

hns_chooseteam 1/0
- Включва или изключва избирането на отбор от играчите (default: 0)

hns_blockkill 1/0
- Включва или изключва блокировката на kill командата в конзолата.

hns_footsteps 0/1/2
- 1 = T имат footsteps, 2 = CT имат footsteps, 0 = изключено (default: 1)

hns_noflash 1/0
- Включва или изключва флашването на терористите. (default: 1)

hns_removedoors 1/0
- Включва или изключва махането на вратите. (default: 1)

hns_removebreakables 1/0
- Включва или изключва премахването на breakables, не е махнато, когато:
някоя карта включва в името си "dust", de_piranesi, de_train. (e.g
vents, default: 1)

hns_newnades 1/0
- Дали последният останал терорист да взима нови гранати. (default: 1)
avatar
ThuG LiFe
Админ
Админ

Брой мнения : 363
Точки : 943
Репутация : 0
Join date : 22.05.2011
Местожителство : България, Димитровград

Вижте профила на потребителя http://cstrike.sos4um.com

Върнете се в началото Go down

Предишната тема Следващата тема Върнете се в началото


 
Permissions in this forum:
Не Можете да отговаряте на темите